Памяти киевских трамваев:: Форумы::

ФОРУМ КОМИТЕТА
Настоящее и будущее киевского транспорта
Оффтопики здесь запрещены
Правила | ЧаВо | Новости ]

Список тем | Создать тему ]

0‒15 ]

MishaПрограмма изготовления и ремонта Т и Тб. Текст[Ответить
[0] 2004-10-19 11:05http://kmv.gov.ua/directive.asp?Id=29414

----
14.09.2004 № 1736

м. Київ

Про Програму виготовлення
та ремонту трамваїв і тролейбусів
на 2005-2007 роки

Відповідно до статті 31 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України „Про міський електричний транспорт", враховуючи Генеральний план міста Києва та проект планування його приміської зони на період до 2020 року, Програму розвитку транспортного комплексу м.Києва на період до 2010 року:

1. Погодитись з пропозицією Комунального підприємства „Київпастранс" (далі - КП „Київпастранс") щодо організації виготовлення трамваїв нового типу та проведення капітальних ремонтів трамваїв і тролейбусів на його виробничих площах із залученням промислових підприємств України та м.Києва.

2. Схвалити Програму виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 рр. (далі - Програма) згідно з додатком та винести її на розгляд сесії Київської міської ради.

3. Головному управлінню промисловості, транспорту та зв'язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) як головному розпоряднику бюджетних коштів щорічно передбачати у бюджетних запитах потребу в коштах на виконання заходів, передбачених цією Програмою.

4. Головному управлінню промисловості, транспорту та зв'язку підготувати пропозиції до Кабінету Міністрів України щодо підтримки Програми виготовлення трамваїв нового типу відповідно до статті 17 Закону України „Про міський електричний транспорт".

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.


Голова О. Омельченко




Додаток
до розпорядження Київської
державної адміністрації
від 14 09.2004 р. № 1736


Програма виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 рр.

Київ - 2004


Зміст:

1. Стан пасажирського транспорту загального користування в м. Києві
та перспективи його розвитку........................................................................... З

2. Пропозиції щодо виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів в
місті Києві........................................................................................................... 8

3. Заходи щодо реалізації Програми виготовлення та ремонту трамваїв і
тролейбусів на 2005-2007 рр............................................................................. 14




1. Стан пасажирського транспорту загального користування в м. Києві та перспективи його розвитку.

Стратегія розвитку міського пасажирського транспорту має враховувати загальноєвропейські вимоги якісних характеристик. Ця галузь міського господарства повинна бути безпечною, надійною, швидкісною та зручною у користуванні, діючою за єдиними тарифами та правилами. Справжній успіх у справі подолання транспортних проблем буде досягнуто, коли громадяни переконаються, що користуватися громадським транспортом дешевше, безпечніше і комфортніше, ніж власним.

Беручи до уваги світові тенденції дорожчання рідкого пального та враховуючи структуру енергетики України, собівартість перевезення одного пасажира електротранспортом в місті Києві прогнозується нижчою, ніж автотранспортом.

Щільні, з високою інтенсивністю транспортні потоки на центральних міських магістралях не дозволяють повністю задовольнити потреби населення в пасажирських перевезеннях. Традиційний громадський транспорт якісно не справляється з пасажиропотоками, що збільшуються. Зростає потреба в розвитку позавуличного, швидкісного транспорту з високою провізною спроможністю.

У Києві традиційно таким видом транспорту є метрополітен, але його будівництво вимагає значних затрат. Тому необхідно вести активні пошуки альтернативних транспортних систем для міста.

Таблиця 1. Порівняльна характеристика техніко-економічних параметрів метрополітену і трамвая.

Види транспорту


Вартість будівництва 1 км. лінії, млн. грн.


Провізна спроможність лінії тис. пас./год.


Середня швидкість сполучення, км/год.

Метрополітен:










глибокого залягання


100,0


20-45


40

мілкого залягання


20,0


















Трамвай:










швидкісний


3,0 - 5,0


10-25


25-30

звичайний


1,5


6-12


15- 17

Генеральним планом розвитку міста до 2020 року передбачено інтенсивне будівництво тролейбусних ліній для заміни автобусних маршрутів та реконструкцію окремих трамвайних ліній для швидкісного та прискореного руху.

Мережа міського пасажирського транспорту в м. Києві складна і розгалужена. Маршрутну мережу наземного пасажирського транспорту в звичайному режимі руху, що обслуговує комунальне підприємство "Київпастранс", складають 90 автобусних, 41 тролейбусний, 23 трамвайних маршрутів та фунікулер.

Щорічно підприємство забезпечує щоденний випуск у години „пік" близько 1270 одиниць наземного транспорту (в тому числі: 540 автобусів, 320 трамваїв та 415 тролейбусів), якими користується понад 1,5 млн. громадян.

Зберігається позитивна тенденція утримання високого рівня пасажирських перевезень екологічними видами транспорту - тролейбусом та трамваєм. За 2003 рік питома вага пасажирських перевезень зазначеними видами транспорту становила 71,8 % від обсягу перевезених пасажирів транспортом, що працює у звичайному режимі руху (табл. 2).

Таблиця 2. Структура міських пасажирських перевезень за видами транспорту за 2003 рік





Види пасажирського транспорту


Перевезено пасажирів, млн. осіб


Питома вага перевезених пасажирів у загальному обсязі перевезень, %

Всього пасажирів


у т.ч. платних пасажирів


платних, %

Наземним електротранспортом


508,4


284,0


55,9


71,8

Автотранспортом загального користування, що працює у звичайному режимі


199,8


111,6


55,9


28,2

Разом


708,2


395,6


55,9


100,0

Маршрутна мережа трамвайного сполучення міста довжиною 112,7 км пасажирських ліній (у двоколійному обчисленні) складається із двох окремих систем: лівобережної і правобережної, де історично домінує трамвайне сполучення, перш за все, це -Дарниця, а на правобережжі - Поділ.

Інвентарний парк електротранспорту станом на 01.08.2004 складає:

- 562 трамвайні вагони довжиною 15 м двох модифікацій, середній
вік яких близько 20 років, з них 483 (85,9%) працюють понад нормативний
термін;

- 576 тролейбусів, з них 161 -довжиною 18 метрів та 415 - довжиною
до 12 метрів.

Таблиця 3. Динаміка рухомого складу трамвая і тролейбуса за 2001- 2004 роки



Роки


Кількість трамваїв, одиниць


Кількість тролейбусів, одиниць

Станом на початок року


Придбано


Списано


Станом на кінець року


Станом на початок року


Придбано


Списано


Станом на кінець року

2001


571


0


1


570


578


46


18


606

2002


570


0


6


564


606


32


44


594

2003


564


0


2


562


594


38


76


556

2004


562


0


0


562


556


29*


5*


600*

- прогнозні показники.


Система електроживлення трамвайного і тролейбусного руху складається із 1189,6 км контактної мережі в однопровідному обчисленні, 1073,8 км живильних і кабелів відведення, 89 тягових перетворюючих підстанцій загальною потужністю 283,5 тисяч кВт.

Аналіз стану рухомого складу показує, що він потребує докорінного оновлення як за рахунок придбання і виготовлення нового, так і ремонту та модернізації існуючого.

Крім того, стан колійного господарства не дозволяє у повній мірі використовувати сучасний рухомий склад іноземного виробництва до його поетапної реконструкції за новими технологіями.

Проведені розрахунки показують, що повна модернізація трамвайного сполучення в м. Києві потребує фінансування в обсязі 1 823,3 млн. грн., а
саме:

- витрати на закупівлю сучасного рухомого складу (мінімальна потреба складає 230 одиниць) складе 823,2 млн. грн., з яких:

а) на придбання 60 одиниць сучасних трисекційних вагонів необхідно 507 млн. грн. (1,3 млн. євро за одиницю);

б) на придбання 170 одиниць нових односкладових трамваїв необхідно 316,2 млн. грн. (1860 тис. грн. за одиницю);

- заміна колії з використанням сучасної технології укладки полотна потребує мінімально 800,0 млн. грн.;

- окремо на розвиток енергогосподарства необхідно, принаймні 200,0 млн.грн.

Враховуючи викладене та зважаючи на наявність більш актуальних проблем в транспортній галузі міста, а саме: будівництво мостів та розв'язок, оновлення шляхового господарства, при забезпеченні відповідних обсягів фінансування реальні терміни виконання робіт складуть 7-9 років.

Враховуючи високу вартість новітніх трамвайних вагонів іноземного виробництва, реальний стан колійного господарства та наявність значного парку ремонтопридатного рухомого складу трамваїв в м. Києві, найбільш обґрунтованим сценарієм, з позиції сумарного соціально-економічно ефекту, є той, що базується на максимально повному використанні існуючого рухомого складу шляхом виконання капітально-відновлювальних ремонтів із застосуванням нових технологій, як альтернатива придбання нового рухомого складу.

Перший етап розвитку (термін реалізації-3-4 роки) - реконструкція та модернізація діючих швидкісних та напівшвидкісних трамвайних ліній, їхнє оснащення сучасним рухомим складом власного виробництва (трисекційними трамвайними вагонами з низькопідлоговою секцією на базі кузовів та ходової частини вагонів Т-3, модернізованими трамваями Т-3 та Т- ЗМ), приладами автоматичного контролю та регулювання руху у швидкісному та прискореному режимах руху, будівництво комфортабельних і безпечних зупинкових пунктів, пішохідних переходів.

Наступний етап - модернізація рейкового та енергетичного господарств.

Проведені розрахунки дають підстави стверджувати, що реальний строк модернізації усієї трамвайної мережі, що повинен базуватися на скоординованому розвитку всіх основних складових, а саме: рухомого складу, колійного господарства та енергогосподарства, може бути визначений у 10-15 років. За цей термін можуть бути закладені фінансові та техніко-технологічні підвалини для впровадження найсучасніших систем електротранспорту.

Таким чином, можна сформулювати основні засади перехідного періоду модернізації та розвитку трамвайного сполучення у м. Києві.

По-перше, пріоритетний розвиток швидкісного та прискореного режимів руху переважно на відокремлених ділянках.

По-друге, створення комбінованих ліній трамвайного сполучення, в межах яких мають місце як відокремлені ділянки, де перевезення здійснюються у швидкісному та прискореному режимах руху, так і побудовані за новітніми технологіями однорівневі відрізки вулично-шляхової мережі, що дозволяють здійснювати сумісний автомобільно-трамвайний рух. Для підвищення пропускної спроможності вулично-шляхової мережі на особливо напружених ділянках (перехрестях, перетинах) доцільно спорудження („вкраплення") однорівневих ділянок на традиційних трамвайних лініях.

Окремі ділянки трамвайних маршрутів, які прокладено у історичних районах міста, мало пристосовані до трамвайного сполучення, з низьким пасажиронавантаженням, не відокремлені від загального автотранспортного потоку, можуть бути ліквідовані з одночасним збільшенням тролейбусного або автобусного сполучення.

2. Пропозиції щодо виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів в місті Києві

Досвід ряду країн Європи свідчить, що термін використання трамвайних вагонів, при умові проведення необхідних ремонтно-відновлювальних робіт, може складати принаймні 30-35 років.

їх виготовлення, ремонт і модернізацію можна якісно проводити на виробничих площах КП "Київпастранс" із залученням потенціалу промислових підприємств України.

Зважаючи на технічний стан, рухомий склад поділено на придатний для відновлення і такий, що утримується в робочому стані до списання. Ремонтопридатність визначається залишковим ресурсом кузовів, тягових систем, надійністю конструкції в експлуатації та можливістю подальшого використання уніфікованого обладнання. За цими критеріями найбільш ремонтопридатними серед трамваїв визнано вагони Т-3.

Виготовлення трисекційних трамваїв на виробничих площах КП „Київпастранс" з використанням кузовів існуючих вагонів, що передбачено Програмою, замість придбання нових вагонів (ціна нового трамвая, виготовленого в країнах Євросоюзу становить 1,3 млн. євро) дозволить зберегти для міського бюджету у 2005 році 126,6 млн. грн. при річному обсязі в 20 трамваїв, а за три роки — 379,7 млн. грн.

Трамвайний парк КП „Київпастранс" налічує 562 одиниці двох модифікацій. Усі трамваї чотиривісні довжиною 15 м, середній термін експлуатації трамваїв близько 20 років.

Трамваї "Татра" Т-ЗМ — 92 одиниці, експлуатуються близько 15 років, їх оновлення передбачається виконанням капітальних ремонтів з частковою модернізацією кузова та систем.

Трамваї "Татра" Т-3 — 470 одиниць, експлуатуються понад 15 років. Конструктивні особливості та досвід країн Європи свідчать про можливість подовження терміну експлуатації значної частини з них ще на 10 років шляхом капітально - відновлювальних ремонтів кузовів, модернізації функціональних систем та поліпшення дизайну.

КП "Київпастранс" на своїх потужностях вже напрацювало нові технології оновлення трамвая. При цьому ремонти трамвайних вагонів чеського виробництва типу Т-3 виконуються двома варіантами - із заміною системи управління тяговими двигунами на транзисторну та без заміни.

Головною технічною характеристикою транзисторної системи є її практична безвідмовність та суттєве зниження витрат електричної енергії на тягу (до 45 %) за рахунок використання енергозберігаючої системи керування тяговими двигунами.

Крім того, застосування цього обладнання приводить до:

- підвищення надійності роботи електричного обладнання трамвая за рахунок заміни електромеханічних апаратів на електронні,

- зниження машинного шуму трамвая за рахунок заміни електричних машин (мотора-генератора) на статичний перетворювач,

- підвищення комфортності поїздки за рахунок підвищення плавності набору швидкості та гальмування,

- зниження рівня зношування механічного обладнання за рахунок можливості автоматичного регулювання режимів роботи.

У комплексі з виконанням капітального ремонту кузова - гарантоване відновлення ресурсу трамвайних вагонів становитиме ще 10 років.


Обсяги капітального ремонту передбачають відновлення ресурсу обладнання із поліпшенням зовнішнього дизайну кузова та інтер'єру салону. Найбільш повний варіант капітального ремонту кузова передбачає:

- Повне відновлення ресурсу візків вагонів та гальмівних систем. (Використовується тільки одноступеневий редуктор, який майже виключає можливість витікання мастила з картерів.)

- Повне відновлення ресурсу тягових двигунів та допоміжного
електричного обладнання.

- Забезпечення якісного очищення рами та елементів кузова від корозії з застосуванням дробострумного пристрою.

- Дефектацію силових та каркасних елементів кузова з вимірюванням товщини металу та подальшою заміною непридатних конструкцій.

- Якісну антикорозійну обробку.

- Заміну обшивки бортів та стелі.

- Заміну передньої та задньої частин кузова вагона з поліпшеним
дизайном.

- Заміну дверних підніжок з використанням нержавіючої сталі.

- Заміну приводу дверей (двері автоматично відчиняються, при
наявності перешкоди у отворі дверей — забезпечено попередження
травматизму).

- Впровадження електронного маршрутного покажчика.

- Поліпшення умов роботи водія за рахунок розширення кабіни, зменшення "мертвої зони" огляду, зміни конструкції пульта, обладнання кабіни сонцезахисними шторами, впровадження безпедального принципу органів керування (ручний пристрій керування винесено на приладову панель водія).

- Обладнання кабіни водія кондиціонером (змонтовано на даху вагона).

- Обладнання салону сидіннями нової конструкції, яка дозволяє проводити механізоване прибирання салону.

- Обладнання салону калориферами опалення.

- Заміну системи освітлення салону з використанням ліхтарів, що живляться від електричної мережі 24 В.

- Використання сучасних матеріалів в оформленні інтер'єру салону (сучасні пластикові матеріали облицювання стелі та бокових панелей, вкриті полімерним матеріалом поручні, стійкий до стирання лінолеум з абразивними домішками, шліфований алюміній планок кріплення облицювання).

- Обладнання верхніх овалів салону лайтблоками.

- Використання сучасних матеріалів для фарбування вагонів.

Залежно від віку трамваїв застосовуються вже відпрацьовані технології відновлення трамвайних вагонів Т- 3, а саме:

капітально-відновлювальний ремонт з модернізацією систем управління тягою трамваю Т-3 на транзисторну. Відновлений ресурс експлуатації - більше 12 років, можливість виробництва - 25-30 ремонтів на рік;

- капітально-відновлювальний ремонт трамваю Т-3 без модернізації систем управління тягою. Вартість такого ремонту - 350 тис. грн., відновлений ресурс експлуатації - більше 8 років, можливість виробництва - 40-70 ремонтів на рік.

Окремою темою розглядається можливість виробництва нового низькопідлогового в середній частині, трисекційного вагону з використанням існуючих кузовів трамваїв Т-3, вартістю до 2 200 тис. грн., з відновленням ресурсу експлуатації до 20 років. Можливість виготовлення - 20 - 30 одиниць на рік. Близбко 40 таких трамваїв планується використати, в першу чергу, на реконструйованій Борщагівській лінії швидкісного трамвая. Наступними 20 одиницями трисекційних вагонів будуть оснащені лівобережні ділянки швидкісного та прискореного трамвайного руху (Троєщина, Воскресенка). Такі трамваї мають підвищену місткість, покращену комфортність, електронне інформаційне забезпечення, сучасну надійну та економічну систему управління тягою. За рахунок низького рівня підлоги в середній частині створено умови перевезення пасажирів з обмеженою рухомістю.

За критеріями ремонтопридатності визнано тролейбуси: Шкода 14Тр та Шкода 15Тр. Пропонується продовжити їх ремонт із відновленням ресурсу кузова та поліпшенням елементів дизайну, інформаційного забезпечення.

Протягом 2003 - 2004 рр. в КП „Київпастранс" розроблено нові технології капітального ремонту тролейбусів Шкода 14 Тр. Вартість ремонту складає 220 - 240 тис. грн. Можливість виробництва — 40-50 ремонтів на рік.

Починаючи з 2005 року планується освоїти виконання капітальних ремонтів тролейбусів 15 Тр в умовах КП "Київпастранс" вартістю 350 тис. грн. з щорічним обсягом 10-20 ремонтів.

Запропоновані обсяги ремонтів розраховані із врахуванням виробничих можливостей КП "Київпастранс", при умові відповідної фінансової підтримки з боку органів місцевого самоврядування. Реалізація заходів, передбачених Програмою, дозволить протягом 3-4 років:

а) виготовити 60 трисекційних трамваїв з модернізацією систем
управління на транзисторну, що повністю забезпечить потреби у рухомому
складі на лініях швидкісного та прискореного трамвайного руху;

б) капітально відремонтувати:

- 170 трамваїв Т-3 і Т-ЗМ;

- 100 тролейбусів Шкода 14 Тр;

- 30 тролейбусів Шкода 15 Тр.

У рамках реалізації Програми передбачено створення резерву з ПО трамваїв Т-3 і 15 трамваїв Т-ЗМ для забезпечення можливості подальшого виготовлення трисекційних трамваїв, у разі прийняття рішення щодо додаткового розширення швидкісного та прискореного трамвайного сполучення, а також для забезпечення потреби у швидкісних трисекційних вагонах за замовленням інших міст України.

Висновки і пропозиції.

Реалізація Програми дозволяє:

- за 193 600 тис. грн. оновити всі задіяні на пасажирських перевезеннях трамвайні вагони КП "Київпастранс",

- за 32 500 тис. грн. оновити 130 тролейбусів, що дорівнює придбанню 46 нових.

- вирішити проблему рухомого складу трамваїв, із наданням існуючим вагонам якостей сучасних транспортних засобів на термін
до 20 років,

- завантажити виробничі потужності КП „Київпастранс", залучати до роботи промислові підприємства міста,

- створити нові робочі місця,

- оптимально використовувати всі види транспорту на маршрутах
міських громадських перевезень.

у стислі терміни істотно підвищити якість роботи громадського транспорту столиці України, тим самим заохотити громадян до переважного використання громадського транспорту замість власного.

3. Заходи щодо реалізації Програми виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 рр.



№ п/п


Вид ремонту


Типи рухомого складу


Станом на 1.08.2004


План ремонтів всього за Програмою




У тому числі за роками

2005 рік


2006 рік


2007 рік

Наявність


З них пригодних до ремонту


Орієнтовна вартість ремонту тис. Грн..


Кількість ремонтів


Планова вартість ремонту тис. Грн..


Кількість ремонтів


Планова вартість ремонту тис. Грн..


Кількість ремонтів


Планова вартість ремонту тис. Грн..


Кількість ремонтів


Планова вартість ремонту тис. Грн..

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14

1


Виготовлення трисекційних трамваїв з використанням кузовів вагонів Т-3


кзк-к


1





2 200


60


132 000


20


44 000


20


44 000


20


44 000

2


Капітальні ремонти трамваїв Т-3 з частковою модернізацією


Т-3


470


330


350


100


35 000


40


14 000


зо


10 500


ЗО


10 500

3


Капітальні ремонти трамваїв Т-ЗМ з частковою модернізацією


Т-ЗМ


92


85


380


70


26 600


10


3 800


зо


11400


30


11400




Всього ремонти трамваїв














230


193 600


70


61800


80


65 900


80


65 900

1


Капітальний ремонт тролейбусів


14 Тр


233


150


220


100


22 000


ЗО


6 600


30


6 600


40


8 800

2







15 Тр


45


ЗО


350


ЗО


10 500


5


1750


15


5 250


10


3 500




Всього ремонти тролейбусів














130


32 500


35


8 350


45


11850


50


12 300




Всього ремонти














360


226 100


105


70 150


125


77 750


130


78 200

Примітка:

1. Реалізація Програми дозволяє:

за 193 600 тис. грн. оновити всі задіяні на пасажирських перевезеннях трамвайні вагони КП "Київпастранс", за 32 500 тис. грн. оновити 130 тролейбусів, що дорівнює придбанню 46 нових.

2. ПО трамваїв Т-3 і 15 трамваїв Т-ЗМ зарезервовано для забезпечення можливості подальшого виготовлення
трисекційних трамваїв для використання їх на модернізованих напівшвидкісних трамвайних лініях, а також для виконання можливих замовлень інших міст України.



Заступник голови - керівник апарату Б. Стичинський


 
kysilRe: Программа изготовления и ремонта Т и Тб. Текст[Ответить
[1] 2004-10-19 11:37Весело!
1) На Т3 где КР "без замены" даже мотор-генератор не заменят на статический преобразователь, и будут их гонять 8 лет "на износ".

2) СУ на "кобрах" таки транзисторная, если конечно не опечатка...

3) "у стислі терміни істотно підвищити якість роботи громадського транспорту столиці України, тим самим заохотити громадян до переважного використання громадського транспорту замість власного" - я смеялся долго

П.С. Закон про горэлектротранспорт подействовал - там же электричество по ценам для населения прописано на три года...

П.П.С. Миш, а есть такое в электронном виде , где таблички видны?





 
kysilППС - про электронную форму - протупил[Ответить
[2] 2004-10-19 11:43ППС - про электронную форму - протупил :-)))
 
АндрейкаRe: ППС - про электронную форму - протупил[Ответить
[3] 2004-10-19 15:00Подытожим.


>Трамваї "Татра" Т-ЗМ — 92 одиниці, експлуатуються близько >15 років, їх оновлення передбачається виконанням капітальних >ремонтів з частковою модернізацією кузова та систем.

>Трамваї "Татра" Т-3 — 470 одиниць, експлуатуються понад 15 >років. Конструктивні особливості та досвід країн Європи >свідчать про можливість подовження терміну експлуатації >значної частини з них ще на 10 років шляхом капітально - >відновлювальних ремонтів кузовів, модернізації >функціональних систем та поліпшення дизайну.

И что мы имеем по трамваям? По т3м срок службы после капремонта и частичной модернизации не указан. Уже одно это навевает плохие предчувствия. По т3 - хваленого капремонта хватит на 10 лет службы. То есть, еще не факт, что хватит, а просто опыт Европы говорит об этом. А попадут они в депо Красина - и хана вагончикам уже лет через 5.

> Реалізація заходів, передбачених Програмою, дозволить >протягом 3-4 років:
>а) виготовити 60 трисекційних трамваїв з модернізацією систем
>управління на транзисторну, що повністю забезпечить потреби >у рухомому складі на лініях швидкісного та прискореного >трамвайного руху;

Единственное, что во всей программе приятно удивило -упоминание транзисторной СУ.

>У комплексі з виконанням капітального ремонту кузова - >гарантоване відновлення ресурсу трамвайних вагонів >становитиме ще 10 років.

Итог - Т3М побегают неизвестно сколько (предположительно - меньше 10 лет, иначе, если бы было больше, то об этом бы не преминули похвастаться), Т3 - 10 лет. А, простите, дальше? Очередное сокращение маршрутов и программа модернизации К3рн-ов?

итог: как временное решение - эта программа действительно полезна. Но только в рамках нескольких ближайших лет.

 
ВыхухольRe: Программа изготовления и ремонта Т и Тб. Текст [0][Ответить
[4] 2004-10-19 15:11Ну вот и я, как всегда, скептический и ворчливый.

> 1. Стан пасажирського транспорту загального користування в
> м. Києві та перспективи його розвитку.
>
> собівартість перевезення одного пасажира електротранспортом
> в місті Києві прогнозується нижчою, ніж автотранспортом.
Вот это - очень важно! Главное, что и ОНИ это осознали (по крайней мере, декларативно).
>
> Таблиця 1. Порівняльна характеристика техніко-економічних
> параметрів метрополітену і трамвая.
Тут сбой в текстовке, а все же позволю себе подискутировать с официальными лицами. Для удобства цифирки попереношу.
>
> Вартість будівництва 1 км. лінії, млн. грн.
> Метрополітен: глибокого залягання 100,0 мілкого залягання 20,0
Стоп-стоп. Вооружившись нехитрым инструментом по имени "Открыть в новом окне", радостно убеждаюсь, что:
http://tram.mashke.org/cgi-bin/forum/komitet-forum.cgi?f=l&a=lm&t=348&ft=1
а) #11. Валерій КІР’ЯН: Вартість будівництва кілометру лінії легкого метро коштує 28-30 мільйонів доларів, а метро глибокого залягання – 80-90 мільйонів доларів. ("вартість коштує" - это по-нашему!)
б) #52. Будівництво такої станції (Сырец - глубокого залегания) коштує приблизно 150-200 мільйонів гривень за 1 кілометр;
в) #56. Орієнтовна вартість самої лінії — 360 мільйонів гривень (приблизно 100 мільйонів кілометр) (об участке до Бориспольской - мелкого залегания).
Недофинансирование или переворовывание?

> Трамвай: швидкісний 3,0 - 5,0, звичайний 1,5
При прочих равных условиях - кто-то говорил, что строительство линии ЛРТ = СТ стоит - напомните, в падло копаться - в 1,5 - 3 раза меньше? А реально - в 4 - 30? Чем принципиально линия ЛРТ от линии СТ отличается?

> Генеральним планом розвитку міста до 2020 року передбачено
> інтенсивне будівництво тролейбусних ліній для заміни автобусних маршрутів.
Допустим. Какие есть кандидаты на замену?
>
> Маршрутну мережу наземного пасажирського транспорту... складають 90
> автобусних, 41 тролейбусний, 23 трамвайних маршрутів та фунікулер. (заметим: по кол-ву маршрутов экологический транспорт < 42%)
>
> Щорічно підприємство забезпечує щоденний випуск у години
> „пік" близько 1270 одиниць наземного транспорту (в тому
> числі: 540 автобусів, 320 трамваїв та 415 тролейбусів),
> якими користується понад 1,5 млн. громадян. (заметим-2: по ПС экологический транспорт < 58%)
>
> За 2003 рік питома вага пасажирських перевезень зазначеними видами транспорту
> становила 71,8 % від обсягу перевезених пасажирів (заметим-3).
Ну и кто в Киеве имеет право называть себя "общественным транспортом"???
>
> Таблиця 3. Динаміка рухомого складу трамвая і тролейбуса за 2001- 2004 роки
Заметим следующие цифры и факты:
1. Несмотря на катастрофический износ, за последние 3 года списано только 9 трамвайных вагонов (2%). Правда, почти 40% парка не работает, но это уже другая история...
2. О том, что куплено 0, говорить излишне...
3. Что и требовалось доказать - покупки ПС в 2002 - 2003 годах (32 и 38 соответственно) абсолютно не покрыли даже списание старья (44 и 76 соответственно), при расширении маршрутной сети на 25% и неадекватности замены (списывали-то сочлененки, а закупали по большей части Юзики). Спохватились, больше списывать не хотят. Будет, как с трамваями - и ездить не могут, и с баланса не спишешь - по рогам дадут.
4. С трудом понимаю математику по 2004 году - 1 января было 556, купили/купят за год 29 (кстати - а где?), спишут 5; ну так это к 31 декабря будет 580, а никак не 600. Приписки - нехорошо есть. Все ж официальный макумент.
>
> Проведені розрахунки показують, що повна модернізація
> трамвайного сполучення в м. Києві потребує фінансування в
> обсязі 1 823,3 млн. грн.,
Насколько я понимаю, на эту цифирь забили не отходя от кассы, парой абзацев ниже (зачем было огород городить?), а именно:
> ...найбільш обґрунтованим сценарієм, з позиції сумарного соціально-економічно ефекту,
> є той, що базується на максимально повному використанні
> існуючого рухомого складу шляхом виконання
> капітально-відновлювальних ремонтів із застосуванням нових
> технологій, як альтернатива придбання нового рухомого складу.
>
> Таким чином, можна сформулювати основні засади перехідного
> періоду модернізації та розвитку трамвайного сполучення у м. Києві.
> ... По-друге, створення комбінованих ліній трамвайного
> сполучення, в межах яких мають місце як відокремлені
> ділянки... так і побудовані за новітніми технологіями однорівневі відрізки вулично-шляхової мережі,
> що дозволяють здійснювати сумісний автомобільно-трамвайний
> рух. Для підвищення пропускної спроможності
> вулично-шляхової мережі на особливо напружених ділянках
> (перехрестях, перетинах) доцільно спорудження
> („вкраплення") однорівневих ділянок на традиційних трамвайних лініях.
> Окремі ділянки трамвайних маршрутів, які прокладено у
> історичних районах міста, мало пристосовані до трамвайного
> сполучення, з низьким пасажиронавантаженням, не
> відокремлені від загального автотранспортного потоку,
> можуть бути ліквідовані з одночасним збільшенням
> тролейбусного або автобусного сполучення.
Вам не кажется, что эти абзацы... как бы это помягче... Сначала " дозволяють здійснювати сумісний автомобільно-трамвайний рух", а потом "не відокремлені від загального автотранспортного потоку, можуть бути ліквідовані з одночасним збільшенням...". Плюс, все мы понимаем, о чем речь - Дмитриевская, Валы, Глубочицкая - в первую очередь. А ну-ка, историки, сколько времени понадобилось властям города, чтобы понять, что эти участки "мало пристосовані до трамвайного сполучення, з низьким пасажиронавантаженням"?
>
> 2. Пропозиції щодо виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів в місті Києві
>
> Зважаючи на технічний стан, рухомий склад поділено на
> придатний для відновлення і такий, що утримується в
> робочому стані до списання.
Да-да. Последнего - более 40%.

> За цими критеріями найбільш ремонтопридатними серед трамваїв визнано вагони Т-3.
Были варианты?
>
> Виготовлення трисекційних трамваїв на виробничих площах КП
> „Київпастранс" з використанням кузовів існуючих вагонів, що
> передбачено Програмою, замість придбання нових вагонів
> (ціна нового трамвая, виготовленого в країнах Євросоюзу
> становить 1,3 млн. євро) дозволить зберегти для міського
> бюджету у 2005 році 126,6 млн. грн. при річному обсязі в 20
> трамваїв, а за три роки — 379,7 млн. грн.
Умные - берем в руки куркулятор. 20 трамваев стоят 26 млн. евро., что по курсу 6.6 составит 171.6 млн. Итого - 45, а за штуку - 2.2 млн. грн. Что соответствует официальным заявам.
>
Для начала - вставочка свыше (опущенная ранее, первая фраза раздела #2).
> Досвід ряду країн Європи свідчить, що термін використання
> трамвайних вагонів, при умові проведення необхідних ремонтно-відновлювальних робіт, може складати принаймні 30-35 років.

А теперь - далее по тексту:
> Конструктивні особливості та досвід країн Європи
> свідчать про можливість подовження терміну експлуатації
> значної частини з них ще на 10 років.

Хреново ремонтируете, господа!
>
> капітально-відновлювальний ремонт з модернізацією систем
> управління тягою трамваю Т-3 на транзисторну. Відновлений
> ресурс експлуатації - більше 12 років, можливість
> виробництва - 25-30 ремонтів на рік;
Заметьте, о стоимости скромно умолчали.
>
> - капітально-відновлювальний ремонт трамваю Т-3 без
> модернізації систем управління тягою. Вартість такого
> ремонту - 350 тис. грн., відновлений ресурс експлуатації -
> більше 8 років, можливість виробництва - 40-70 ремонтів на рік.
>
> За критеріями ремонтопридатності визнано тролейбуси: Шкода
> 14Тр та Шкода 15Тр.
Понятно. Юзики и ДАКи - до победного конца.
>
> Протягом 2003 - 2004 рр. в КП „Київпастранс" розроблено
> нові технології капітального ремонту тролейбусів Шкода 14
> Тр. Вартість ремонту складає 220 - 240 тис. грн. Можливість
> виробництва — 40-50 ремонтів на рік.
>
> Починаючи з 2005 року планується освоїти виконання
> капітальних ремонтів тролейбусів 15 Тр в умовах КП
> "Київпастранс" вартістю 350 тис. грн. з щорічним обсягом
> 10-20 ремонтів.
А одно другому не мешает? См. ниже:

> б) капітально відремонтувати:
> - 100 тролейбусів Шкода 14 Тр;
> - 30 тролейбусів Шкода 15 Тр.

Далее.
> У рамках реалізації Програми передбачено створення резерву
> з ПО трамваїв Т-3 і 15 трамваїв Т-ЗМ для забезпечення
> можливості подальшого виготовлення трисекційних трамваїв, у
> разі прийняття рішення щодо додаткового розширення
> швидкісного та прискореного трамвайного сполучення, а також
> для забезпечення потреби у швидкісних трисекційних вагонах
> за замовленням інших міст України.
Т.е. списывать беспощадно, но в металлолом не сдавать. Эх, жаль, не дожил 2020 до принятия программы!
>
> Висновки і пропозиції.
> Реалізація Програми дозволяє:
>
> - вирішити проблему рухомого складу трамваїв, із наданням
> існуючим вагонам якостей сучасних транспортних засобів на
> термін до 20 років,
Отсюда вывод - трамвай в Киеве будет еще минимум 20 лет!!! И это радует!

> у стислі терміни істотно підвищити якість роботи
> громадського транспорту столиці України, тим самим
> заохотити громадян до переважного використання громадського
> транспорту замість власного.
Действительно, оптимизьму через край.
>
> 3. Заходи щодо реалізації Програми виготовлення та ремонту
> трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 рр.

> Капітальні ремонти трамваїв Т-3 з частковою модернізацією Т-3
Наявність 470
З них пригодних до ремонту 330
План ремонтів всього за Програмою 100
Вот это - весьма беспокоит. Особенно если вспомнить о
> "за 193 600 тис. грн. оновити всі задіяні на пасажирських
> перевезеннях трамвайні вагони КП "Київпастранс"
При том, что непригодных к ремонту - 140. Какова судьба остальных 230?

> Капітальні ремонти трамваїв Т-ЗМ з частковою модернізацією 70
Из пригодных - 85. но тут хоть не так критично. А вот тут кое-что понятно. "... і 15 трамваїв Т-ЗМ зарезервовано для забезпечення можливості подальшого виготовлення трисекційних трамваїв"

А кстати, почему ремонт Т3М стоит на 30 тысяч дороже? :-))

> Капітальний ремонт тролейбусів 14 Тр
Вот уж не ожидал, что:
а) в Киеве осталось всего 233 14ТР;
б) что пригодных для ремонта из них - только 150!!!
в) что из 45 15ТР пригодных к ремотну только 30!!!
очевидно, все же хотели написать "подлежат ремонту"? Хотя, 14ТР подлежат ремонту только 100, а не 150. Странно.

> 2. ПО трамваїв Т-3 і 15 трамваїв Т-ЗМ зарезервовано...
Вот это загадочное число ПО... Знаю ПИ. А ПО - впервые вижу.
 
MishaRe: ППС - про электронную форму - протупил [3][Ответить
[5] 2004-10-19 15:20> И что мы имеем по трамваям? По т3м срок службы после
> капремонта и частичной модернизации не указан. Уже одно это
> навевает плохие предчувствия.
Хм. Это уже точно мания преследования :)

> По т3 - хваленого капремонта
> хватит на 10 лет службы. То есть, еще не факт, что хватит,
> а просто опыт Европы говорит об этом. А попадут они в депо
> Красина - и хана вагончикам уже лет через 5.
Опыт Европы и США говорит о том, что вагоны PCC - вечные. Такие вот КВР, если делать их каждому вагону каждые 10-15 лет, позволят им ездить ещё очень долго.

> Единственное, что во всей программе приятно удивило
> -упоминание транзисторной СУ.
Да? А беспрецендентные вложения в трамвайный парк (другое дело - чтобы эти вложения были действительно осуществлены)?

> Итог - Т3М побегают неизвестно сколько (предположительно -
> меньше 10 лет
С какой стати? Эти вагоны - самые новые и современые.

> А, простите, дальше?
> Очередное сокращение маршрутов и программа модернизации
> К3рн-ов?
Можно работать без списания ПС. Дарница уже так работает.

> итог: как временное решение - эта программа действительно
> полезна. Но только в рамках нескольких ближайших лет.
Ближайших 10 лет.
 
АндрейкаRe: ППС - про электронную форму - протупил [5][Ответить
[6] 2004-10-19 16:32> > И что мы имеем по трамваям? По т3м срок службы после >
> капремонта и частичной модернизации не указан. Уже одно это
> > навевает плохие предчувствия. Хм. Это уже точно мания
> преследования :)

"Если у вас мания преследования - это еще не значит, что вас никто не преследует" (c)Выхухоль.

> По т3 - хваленого капремонта > хватит на
> 10 лет службы. То есть, еще не факт, что хватит, > а просто
> опыт Европы говорит об этом. А попадут они в депо > Красина
> - и хана вагончикам уже лет через 5. Опыт Европы и США
> говорит о том, что вагоны PCC - вечные. Такие вот КВР, если
> делать их каждому вагону каждые 10-15 лет, позволят им
> ездить ещё очень долго.

Почему тогда мы наблюдаем лукьяновские вагоны на Оболони?

> Единственное, что во всей
> программе приятно удивило > -упоминание транзисторной СУ.
> Да? А беспрецендентные вложения в трамвайный парк (другое
> дело - чтобы эти вложения были действительно осуществлены)?

Во-во, и я о том же.. Я имел в виду, что транзисторная СУ радует, даже если ее не поставят. Ибо ее упоминание говорит о том, что среди составлявших программу есть хоть один технарь.

> > Итог - Т3М побегают неизвестно сколько (предположительно
> - > меньше 10 лет С какой стати? Эти вагоны - самые новые и
> современые.

И самые, к сожалению, раздолбанные.

> А, простите, дальше? > Очередное сокращение
> маршрутов и программа модернизации > К3рн-ов? Можно
> работать без списания ПС. Дарница уже так работает.

Можно. Но не Дарницей единой жив трамвай.

> итог:
> как временное решение - эта программа действительно >
> полезна. Но только в рамках нескольких ближайших лет.
> Ближайших 10 лет.?

Да, ближайших 10 лет. А потом ВСЕ ресурсы и резервы закончатся, и без миллиардных вложений в трамвайную сеть ее придется просто закрыть. Всю. Ибо если даже сегодня можно было бы еще постепенно закупать по 10-20 _новых_ вагонов в год, ремонтировать 5-10км путей в год, и растянуть эти затраты на много лет, то через 10 лет киевский трамвай фактически придется финансировать с полного нуля.
 
MishaRe: ППС - про электронную форму - протупил [6][Ответить
[7] 2004-10-19 16:39> > А, простите, дальше? > Очередное сокращение
> > маршрутов и программа модернизации > К3рн-ов? Можно
> > работать без списания ПС. Дарница уже так работает.
> Можно. Но не Дарницей единой жив трамвай.
Так работать можно. Это главное. И самое большое депо уже так работает.

> Да, ближайших 10 лет. А потом ВСЕ ресурсы и резервы
> закончатся, и без миллиардных вложений в трамвайную сеть ее
> придется просто закрыть. Всю. Ибо если даже сегодня можно
> было бы еще постепенно закупать по 10-20 _новых_ вагонов в
> год, ремонтировать 5-10км путей в год, и растянуть эти
> затраты на много лет, то через 10 лет киевский трамвай
> фактически придется финансировать с полного нуля.
10 лет будут через десять лет. Никакие миллиардные вложения не понадобятся, те же самые вагоны проработают ещё 10 лет после очередного КВР.
Ремонт путей - другой вопрос. Пока что на правом берегу пути аховые, кроме пары участков. На левом - практически везде нормальные, как для Киева.
 
ВыхухольRe: ППС - про электронную форму - протупил [6][Ответить
[8] 2004-10-19 16:45Андрейка: от копирайта отказываюсь - еще в самые справедливые американские суды затягают.
Миша: все жду дискуссии со мной.
 
MishaRe: Программа изготовления и ремонта Т и Тб. Текст [4][Ответить
[9] 2004-10-19 16:57> > 1. Стан пасажирського транспорту загального користування
> > м. Києві та перспективи його розвитку.
> > > собівартість перевезення одного пасажира
> електротранспортом
> > в місті Києві прогнозується нижчою, ніж автотранспортом.
> Вот это - очень важно! Главное, что и ОНИ это осознали (по
> крайней мере, декларативно).
Agree.

> > Трамвай: швидкісний 3,0 - 5,0, звичайний 1,5
> При прочих равных условиях - кто-то говорил, что
> строительство линии ЛРТ = СТ стоит - напомните, в падло
> копаться - в 1,5 - 3 раза меньше? А реально - в 4 - 30? Чем
> принципиально линия ЛРТ от линии СТ отличается?
ЛРТ=СТ, стоимости примерно правильные.

> > Генеральним планом розвитку міста до 2020 року
> передбачено
> > інтенсивне будівництво тролейбусних ліній для заміни
> автобусних маршрутів.
> Допустим. Какие есть кандидаты на замену?
Да хоть, навскидку, А50, А21.

> > > Проведені розрахунки показують, що повна модернізація
> > трамвайного сполучення в м. Києві потребує фінансування в
> > обсязі 1 823,3 млн. грн.,
> Насколько я понимаю, на эту цифирь забили не отходя от
> кассы, парой абзацев ниже (зачем было огород городить?), а
> именно:
Не забили, тут не только ПС но и путевое хозяйство/энергетическое.

> > У рамках реалізації Програми передбачено створення
> резерву
> > з ПО трамваїв Т-3 і 15 трамваїв Т-ЗМ для забезпечення
> > можливості подальшого виготовлення трисекційних трамваїв,
> у
> > разі прийняття рішення щодо додаткового розширення
> > швидкісного та прискореного трамвайного сполучення, а
> також
> > для забезпечення потреби у швидкісних трисекційних
> вагонах
> > за замовленням інших міст України.
> Т.е. списывать беспощадно, но в металлолом не сдавать. Эх,
> жаль, не дожил 2020 до принятия программы!
И это - уже хорошо.

> Вот это - весьма беспокоит. Особенно если вспомнить о
> > "за 193 600 тис. грн. оновити всі задіяні на пасажирських
>
> > перевезеннях трамвайні вагони КП "Київпастранс"
> При том, что непригодных к ремонту - 140. Какова судьба
> остальных 230?
Так на 60 К3РН потребуется 120 Т-3, в частности.
 
ВыхухольRe: Программа изготовления и ремонта Т и Тб. Текст [4][Ответить
[10] 2004-10-19 17:11> Наявність 470
> З них пригодних до ремонту 330
Вот тебе 140 на К3РНы.

 
MishaRe: Программа изготовления и ремонта Т и Тб. Текст [4][Ответить
[11] 2004-10-19 17:14Неет, то 140 - резерв.
 
kysilОптимистический прогноз![Ответить
[12] 2004-10-19 17:25193 млн "на трамвай" за 3 года. Грубо 65 млн. в год.
Это на ПС, и того ПС-а хватит на 10 лет...Выхухоль, ну ведь хватит!?
Допустим уровень финансирования сохранится - итого за 7 лет можем получит около 450 ( в том числе 400 "съэкономленых" на ПС) млн. грн. А нужно на пути и энергохозяйство - ПС ведь мы "обновили" - около 1 млрд.грн. ...
Грубо - половина. Но это если ничего не резать. А если
скажем Левый берег остается, а на правом остается только скоростной (который по отдельной статье финансируется) - то очень даже хватает... Ну а потом, можно и расширить...


 
ВыхухольRe: Оптимистический прогноз![Ответить
[13] 2004-10-21 11:49Кстати, заметили - в финансирование закладывается КР трамваев БЕЗ модернизации систем управления тягой. Я, канешна, не спец, но штука это дорогая.
 
38 копеекRe: Оптимистический прогноз! [13][Ответить
[14] 2004-10-21 15:05> Кстати, заметили - в финансирование закладывается КР
> трамваев БЕЗ модернизации систем управления тягой. Я,
> канешна, не спец, но штука это дорогая. ?
Реостатые Т3 по смете 350 тыс. грн. - сделать из него №5992 - 160 К$... Но, не все вагоны подойдут... А так можно 8 лет старенький НА ИЗНОС гонять...

 
MishaRe: Оптимистический прогноз! [13][Ответить
[15] 2004-10-27 22:54На КГГА опять выложили эту программу, по меньшей мере, исправлены опечатки.
http://kmv.gov.ua/directive.asp?Id=30247
 
0‒15 ]

Список тем | Создать тему ]


Новое сообщение   [Поддерживаются: <a><b><u><i><tt><pre><s><small><sub><sup>]

Автор:
Электронный адрес:
Тема сообщения:
 Отправлять ответы на указанный электронный адрес

SMForum v1.30 2011-11-16 © Stefan Mashkevich 2002‒2011